loading...
ضدماسون
admin بازدید : 524 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)
مسجد الاقصی یا مسجد قبة الصخره

جـالب است اگر بـدانـیـد تا بحال  مسجدالاقصی  را نـدیـده ایـد و آنـچه معمولاْ به عنـوان  مسجدالاقصی به نـمایش در می آیـد قبـه الصخره است نه مسجد الاقصی!  حتی در تلویویزیون جمهوری اسلامی ایران هم با اسم مسجدالاقصی تصویر قبه الصخره به نمایش در می آید!!!!!!!!!

جـالب است اگر بـدانـیـد تا بحال  مسجدالاقصی  را نـدیـده ایـد و آنـچه معمولاْ به عنـوان  مسجدالاقصی به نـمایش در می آیـد قبـه الصخره است نه مسجد الاقصی!  حتی در تلویویزیون جمهوری اسلامی ایران هم با اسم مسجدالاقصی تصویر قبه الصخره به نمایش در می آید!!!!!!!!!


این درحالی است که این بنای زیبا با گند طلایی که چندین سال هست حتی در ایران  نقشه مصلا های نماز جمعه ما شد، در واقع عکس مسجد صخره یا همان قبه الصخره است . ولی این اشتباه از کجا سرچشمه می گیرد. واقعیت آنجاست که این اشتباه ما از یک سیاست بسیار زیرکانه یهودی های اسرائیل یا درواقع صیهونیستها سرچشمه می گیرد

مجموعه حرم شریف

ظاهرا موضوع اشتباه گرفتن  مسجد الاقصی  با  قبه الصخره  تا حدی   به  دلیل نزدیکی این دو بنا در مجموعه ی حرم الشریف است .اما به نظر می رسد در ورای این تشابه ساده  مسئله ی مهمتری است .

بین مسجدالاقصی و قبه الصخره سردرگمی قابل توجهی وجود دارد. هر گاه در رسانه های محلی و بین المللی ذکری از مسجدالاقصی به میان می آید در عوض عکسی از قبه الصخره به نمایش داده می شود.

دلیل اصلی این مسئله عدم اطلاع عموم مردم همراستا با توطئه های اسرائیل است. صهیونیست ها دراروپا و آمریکا چنین تصاویری را چاپ و منـتـشر می کنند و گاه با قیـمت بسیار اندک  و حتـی به رایگان در اختـیار اعراب و مسلمـانـان قرار می دهند .

بدین ترتیب مسلمانان آن را به تمام نقاط - دیوار منازل و دفاتر کار - نصب می کنند . همین مسئله موید این است که اسرائیل می خواهد تصویر مسجدالاقصی را از اذهان مردم پاک کند تا بتواند آن را تخریب ومعبد خود را پنهانی بنا کند و اگر کسی شکایت یا اعتراضی داشته باشد  به طور زنده تصویر قبه الصخره را نشان خواهند داد و اظهار خواهند داشت که اتفاقی نیفتاده است .

مسجد الاقصی

مسجد الاقصی همان مسجد مقدسی است که زمانی قبله گاه مسلمین بوده است. گنبد آن هم اکنون سبز رنگ است که تصویر آن را در زیر می بینید.


ولی مسجدی که با گنبد زرد رنگ معروف است. که تصویر آن را در زیر می بینید.


این مسجد با نام قبه الصخره (یعنی گنبد صخره) نامیده می شود.

قبه الصخره

علت نام گذاری آن به این نام، سنگی است که درون آن وجود دارد. این سنگ بسیار عظیم همان سنگی است که در زمان معراج، پیامبر بر روی آن رفتند. آن سنگ از آن زمان با فاصله ای از زمین بصورت معجزه ای قرار گرفت و تا امروز هم به همان صورت معلق است.





تصاویر بالا نمای همان سنگ است. قسمت بالای آن از طبقه همکف دیده می شود که همین عکس بالاست. و قسمت زیرین آن از طبقه زیر همکف قابل مشاهده است و وقتی به طبقه زیر بروید سنگ کاملا بالای سر شما قرار دارد.

حال باید به نکته ظریف این مسئله پی برده باشید. حال یک بار دیگر مسئله مطرح شده را با هم مرور می کنیم: «مسجد الاقصی آن مسجدی که فکر می کردید نیست. مسجد کناری آن است. مواظب باشید اسرائیل میخواهد آن را خراب کند.» متوجه شدید؟

اصل حرف کاملا درست است. ولی نتیجه نه. درست است که مسجد الاقصی آن یکی است. ولی قبه الصخره نیز مکان عادی ای نیست. درون آن یکی از معجزات پیامبر است که تا کنون نیز پا بر جاست. آیا اگر کسی آن سنگ عظیم را ببیند شاهدی بر حقانیت اسلام نیست؟ چرا در هیچ کجا هیچ صحبتی از آن به میان نمی آید. شاید اسرائیل قصد تخریب آن را دارد!

قبه الصخره

آن گنبد طلایی با شبستانهای بزرگ, تصویر قبه الصخره است نه مسجدالاقصی!

عجب توطئه ای ! هنگامی که از برخی اعراب مسلمان و حتی برخی فلسطینی ها پرسش میشود , آن ها نیز قادر به تمایز بین این دو مکان مقدس نیستند جای تاسف است که اسرائیلی ها تا چه حد در پیشبرد توطئه شان توفیق داشته اند !

مسجدالاقصی

تصویر فوق بنای مقدس مسجدالاقصی , سومین حرم شریف درعالم اسلام و قبله ی نخست مسلمانان است.

خلیفه  اموی عبد الملک بن مروان پس ازاتمام بنای قبه الصخره به توسعه وبازسازی این مسجد اقدام کرد. مسجد الاقصی توسط عبد الملک بن مروان ساخته نشد بلکه او تنها قبه الصخره را ساخت.

مسجد الاقصی بنایی قدیمی که اولین قبله گاه مسلمانان است این مسجد دومین مسجدی است که بر روی زمین ساخته شد ، ارجح آن است که حضرت آدم (علیه السلام) آنرا ساخته وزیر بنای آنرا چهل سال بعد از ساختن بیت الله الحرام بنا به دستور خداوند نهاده است. این بنا پیش از به وجود آمدن کنیسه ، کلیسا ، بارگاه ومعبد بوده است. بعد از آن مهاجرت حضرت ابراهیم علیه السلام از منطقه بین النهرین به سرزمین های مبارک در سال 1800 قبل از میلاد انجام گرفت وایشان اقدام به بالا بردن ستون های بیت الله الحرام کردند، بعد از آن هم اسحاق ویعقوب (ع) مسجد الاقصی را ترمیم کردند تا اینکه در سال 1000 قبل از میلاد این مسجد توسط حضرت سلیمان بازسازی شد. همراه با فتوحات اسلامی در سال 636 میلادی عمر بن الخطاب مصلی قبلی را بعنوان بخشی از مسجد الاقصی ساخت ، در دوره امویان قبه الصخره ساخته شده ومصلای قبلی نیز بازسازی گردید ، ساخت این بنا حدود 30 سال از سال 66 هجری تا 96 هجری (685 تا 715) به درازا کشید تا مسجد الاقصی به شکل فعلی آن در آید.

می گویند این مسجد در آن هنگام گنجایش ۵ هزار نماز گزار را داشته است . حدودا هزار سال پیش در زمان خلیفه ی عباسی مورد باز سازی قرار گرفت و تنها از عرض آن از طرفین کاسته شد و تا زمان حاضر ترکیب آن اساسا تغییر نکرده است .

قبه الصخره با معماری ویژه ی خود چون نگینی زیبا پس از ۱۳ قرن همچنان استوار و پابر جاست و نماد شهر بیت المقدس به شمار می آید . براساس روایت  پیامبر گرامی اسلام (ص) درشب معراج از فراز صخره ای که هم اکنون در این بنا قرار دارد به معراج رفت .

چرا یهودیان مدعی مسجدالاقصی هستند؟
بخش غربی وجنوبی صحن مسجد الاقصی اهمیت فراوانی برای یهودیان دارد. این دیوار به دیوار براق مشهور است وعلت نامگذاری آن به این اسم هم بسته شدن اسب رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم (براق) به این دیوار در زمان معراج بود .
این دیوار 156 عرض و56 پا طول دارد ، برخی از سنگ های این دیوار 16 پا می باشند ، مسلمانان مسجدی را در این قسمت بنا نهادند.
در مقابل یهودیان ادعا می کنند که این دیوار بخش باقی مانده از دیوار " بارگاه سلیمان" است که هیردوس آنرا در سال 18 قبل از میلاد بنا نهاده بود.

صهیونیسم همواره کوشیده است تا با معرفی قبه الصخره (با گنبد طلایی) بجای مسجدالاقصی توجه مسلمانان از این مسجد که قبله اول آنها بوده است را منحرف و زمینه را برای ویران کردن مسجد و ساختن معبد سوم سلیمان بجای آن آماده کند.
یهودی های افراطی نیز بارها تهدید به تخریب مسجدالاقصی نموده اند. چراکه در برنامه آنان تخریب مسجدالاقصی نقطه عطف اشغال قدس است و به این ترتیب با تخریب آن و به نمایش درآوردن تصاویر قبه الصخره براحتی جنگ رسانه ای را خواهند برد .

حال بهتر است کمی درباره بهانه این سیایت اسرائیلی ها برای تحریف تصویری مسجد الاقصی و تخریب آن بگوییم.همان طور که گفتیم صیهونها اعتقاد دارند که دنیا برای آمدن مسیح به زمین و ارج نهادن به مومنین قومش آماده بشه آنها در واقع مسیح از قوم یهود و اعتقاداتش یهودی می دانند و بر این باورند که مسیح تنها دین یهود را تکمیل کرده و مومنین قومش یهودی ها هستند و در آخر زمان قرار است که بعد از به عرش بردن مومنین که زمین بدون آنها دارای فساد می شود و برای جنگ بزرگ آمده می شود در جلوی آنها برای نبرد بزرگ یا همان آرماگدون حاضر شود.

کمک جاهلانه ما به دشمن

تا همین چند سال پیش عکس قبه الصخره با عنوان مسجدالاقصی برروی اسکناس های صد تومانی چاپ شده بود . کماکان تصویر قبه الصخره به جای تصویر مسجدالاقصی از سیمای جمهوری اسلامی پخش میشود . بد نیست بدانید که یکی از معروف ترین مساجد شرق تهران واقع در تهرانپارس مسجدالاقصی نام دارد که بالای آن گنبد بزرگ طلایی رنگی خودنمایی میکند و بر سردر آن تصویر بزرگ قبه الصخره کاشی کاری شده و عنوان مسجدالاقصی زیر آن نقش بسته است . این موارد و هزاران مورد اینچنینی را میتوان برشمرد که خود ما با سهل انگاری به این تلقی دامن میزنیم .

آتش‌سوزی مسجدالاقصی


21 آگوست 1969 رژیم صهیونیستی اعلام کرد یـک فـرد دیـوانـه بـنام دنـیس مایـکل روهان " Michael Dennis Rohan" مسجدالاقصی را به آتش کشید. گرچه اسرائیلی ها اعلام داشتند که این فرد استرالیایی یک مسیحی دیوانه بود اما برخی منابع معتبر نیز بر این عقیده هستند که وی یک یهودی توریست بود و از لحاظ سلامت عقلی نیز هیچ مشکلی نـداشت. همچنین آثار حـریق دلالت بر آن دارد که اشخاص دیگری روهان را در آتش زدن این مسجد از خـارج آن و از یکی از پنجره‌های مشرف به درب ‌المغاربه (که اسراییلیها آن را منهدم کردند) هدایت و کمک کرده اند .

آتش سوزی عمدی در مسجدالاقصی

بخش به آتـش کشیـده شده مسجدالاقصی 1500 متـر مربع از 4400 متر مربـع مساحت کلی مسجد را در بر می‌گرفت.منبـر صلاح ‌الدین ایوبی، مسجدعمر، محراب ذکریا، مقام الاربعین، سه رواق ممتد از جنوب به شمال با ستونها و ایوانها و تزئینات سقفی بر سطح مسجد طی این آتش سوزی فرو ریخت.دو ستون اصلی که گنبد روی آن استوار بود و اجزایی از گنبد داخلی که مزین بود محراب و دیوارهای جنوبی، پوشش مرمری و 48 پنجره گچی، شیشه‌های رنگی و فرشها، سوره اسراء که با کاشیهای معرق و تذهیب شده، نوشته شده بود و از بالای محراب به سوی شرق امتداد داشت و بسیاری از تزئینات و آیات قرآنی نیز طی این آتش‌سوزی از بین رفتند.

مسجد الاقصی همچنان در خطر

صهیونیستها مدتهاست که مشغول حفاریهای بسیار گسترده ای درزیر پایه های مسجدالاقصی هستند وبا ایجاد زیر گذر زیر پایه های آن زمینه تخریب و فروپاشی کامل آن را فراهم کرده اند . دامنه گسترده حفاریها موجب فروپاشی بخشهای مختلفی در اطراف مسجد الاقصی شده است و پس از مجروح شدن 17 دانش آموزبر اثر ریختن کف کلاسی درمدرسه ای که کمتر از 100 متــر از مسجـدالاقـصی فـاصله دارد , خـطر فـروپـاشی ایـن مکـان مـقدس بـیـش از پـیش نـمایان میـگردد . رژیـم اشغالگـر اسرائـیل با استـفاده از مـواد شیـمیایـی بـسیـار قـوی صخره های سخت و خـاکهای زیر مسجـدالاقصی را از بـیـن می برند تا مسجـدالاقصی را از بین بـرده و بتوانـد موهومات خود (معبد سلیمان) را جایـگزین کنند، بـه طوری که ایـنک مسجدالاقصی معلق در هوا است و خطر فروپاشی آن با تلنگر و زمین لرزه ای وجود دارد.


حال بر ماست تا با جلوگیری از این دسیسه ی  بزرگ , دیگران را از واقعیت امر مطلع سازیم

بسیاری از تاریخ نگاران عقیده دارند که تمامی سازمانهای یهودی و صهیونیستی که در عملیات یورش به مسجدالاقصی مشارکت می کنند به لحاظ فکری ریشه در اساطیر تلمودی و ادعاهای صهیونیستی دارند.  به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) 12 سازمان اصلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین حضور دارند که در واقع محور و هدایت کننده حرکت های افراطی جامعه صهیونیستی  علیه اماکن مقدس اسلامی و مسیحی شهر قدس به شمار می روند.این سازمانهای افراطی دوازده گانه صهیونیستی عبارتند از :


1-
جماعت احیای هیکلجماعتی یهودی بسیار افراطی است که سعی می کند با جذب سایر سازمانهای هوادار تخریب مسجد الاقصی به یک سازمان بزرگ و واحد تبدیل شود. ریاست این سازمان افراطی را خاخام هلیل وایز برعهده دارد.


4-جنبش احداث هیکل
رهبری این جماعت را خاخام یوسف بوییم برعهده دارد. این جنبش هدف واقعی تاسیس خود را یهودی سازی حرم قدس شریف و بنای هیکل ادعایی  بر ویرانه های مسجدالاقصی عنوان کرده است. این جماعت اقدام به توزیع بروشورهای تحریک آمیز در خصوص تخریب مسجد الاقصی در مناسبتهای مختلف می کند.

5-مدرسه تفکر یهودیت
مدرسه  مذهبی است که توسط اعضای سابق جماعت افراطی کاخ تاسیس شده است. مقر این جماعت در نزدیکی منطقه مسلمان نشین قدس قرار دارد. هدف از تاسیس آن نیز تربیت نسلی از یهودیان عنوان شده است که ایمان کامل به تخریب مسجد الاقصی و بنای هیکل داشته باشند. این جماعت از حمایت مالی احزاب سیاسی راستگرای افراطی اسراییل مثل حزب موسوم به ملی – مذهبی مفدال برخوردار است.

6-جماعت بنای هیکلاز جمله جماعتهای افراطی صهیونیستی است  که بیشتر در کار اجرای امورات مربوط به احیای شعائر ساخت هیکل تخصص دارد و ریاست آن نیز برعهده خاخام دیوید البائوم است.

7-جماعت اسراییل جوان
رهبری آن برعهده خاخام لخمان کاهانا است  که البته شهرت خود را اخیرا به دلیل ارادتی که به جماعت معروف کاهانا و رییسش داشته تغییرداده است. این جنبش بیشتر بر روی منطقه باب الواد در بخش قدیمی شهر قدس متمرکز شده است. این جنبش در سال 1983 زمینه یک درگیری خونینی را با فلسطینی های اهل قدس فراهم کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینی ها شد.

8-جماعت کاخ از جمله جمعیت های مشهور یهودی هوادار تخریب مسجدالاقصی به شمار می رود. در سال 1972 توسط یک خاخام یهودی آمریکایی به نام مائیر کاهانا تاسیس شده است. از جمله معروفترین شاگردان مائیر کاهانا جودمان است که در 11 آوریل سال 1982 اقدام به یورش به مسجدالاقصی و هتاکی به این مکان مقدس اسلامی کرد.

9-جماعت امنای هیکل سازمانی بسیار افراطی است که تلاش می کند با تخریب منطقه مسجدالاقصی آن را به عنوان مقر اصلی شهر قدس اشغالی قرار دهد. این سازمان دارای شعبه ای در ایالت کالیفرنیای آمریکاست که از طریق آن اقدام به جمع آوری کمک مالی برای خود می کند.

10-سازمان  تاج کاهنی سازمانی است که ریشه ان به خاخام ابراهام یتسحاق کول برمی گردد. پیروان این جماعت عقیده دارند که طلایه دار جنبشی هستند که مسیر نهایی به سمت هیکل را رهبری خواهند کرد. این جماعت نقشه مهندسی جدیدی را برای احداث هیکل ادعایی طراحی کرده است.

۱۱-جنبش بازگرداندن تاجرهبری این جماعت بر عهده خاخام یسرائیل فویختوفر است که مجموعه ای از جوانان متعصب و متحجر را دور خود جمع کرده است و تلاش خود را بر روی مصادره خانه ها و تعدادی از ساختمانهای شهر قدس به بهانه اینکه روزی این ساختمانها متعلق به یهودیان بود، متمرکز کرده است.

13-جماعت سیطره بر مسجدالاقصیاعضای این جماعت آشکارا دعوت به تخریب مسجدالاقصی و همچنین اخراج مسلمانان می کنند. از اهداف این جماعت همچنین یهودی سازی شهر الخلیل و سیطره بر مسجد ابراهیمی است که نام کنیسه ماکفیر برآن نهاده اند . از شخصیتهای بارز این جماعت خاخام یسرائیل آریل ، خاخام کورن  پدر معنوی شماری از یهودیان متعصبی است که در سال 1986 اقدام به یورش به مسجدالاقصی کردند.

تمامی این مطالب حاکی از این نکته است که ما با دشمن قوی وخوش فکری روبرو هستیم که تمامی اعتقادات و حتی راهپیمائی ها ما در روز قدس را هم خط می دهد و ازسوی ما هم طلب اندیشیدن بیشتر به مسئله قدس می رود .


هیکل سلیمان پنجم فروردین 89 در قدس ساخته میشود !

بنای موهوم هیکل سلیمان که قصد دارند به جای مسجدالاقصی و قبه الصخره بسازند.

آرماگدون در واقع مکانی است تشکیل شده از یک شهر کوهستانی باستانی که در شامات یا جنوب فلسطین قرار دارد و محل تجمع پادشان شرق است این نکته در انجیل جدید آمده. و محل جنگ نهایی آخر و زمان بین خیر و شر می باشد.

.......................

تصاویر جایگزین مسجدالاقصی در رسانه های صهیونیستی!!!!

این عکس در در روزنامه ها و سایتهای رژیم صهیونیستی منتشر شده است و اخباری مرتبط با آن موجود است که به صراحت گفته اند در تاریخ 25 مارس هیکل سلیمان بر مکان مسجد الاقصی قرار خواهد گرفت . هیکل سلیمان نیز از سالها پیش توسط گروههای تندرو یهودی صهیونیست ساخته شده است و تنها منتظر تخریب مسجد الاقصی هستند تا ان را به مکان مسجدمنتقل نمایند.

ماکتهای ساخته شده هیکل در موزه های مختلف در سرزمینهای اشغالی موجود است و در موزه ای در مقابل مسجد الاقصی نیز این ماکت وجود دارد و هیکل اصلی نیز ساخته شده و تنها انتقال آن به مکان مسجد الاقصی باقی مانده است.


به عبارت پشت کامیون توجه کنید: “سنگ بنای معبد سوم ” The cornerstone of the third Temple”

یکی از کنیسه هایی که درست در زیر مسجد الاقصی ساخته شده . باور آن سخت است .

این در حالی می باشد که تونل های عمیق و عظیم که در زیر مسجد الاقصی زده شده است باعث تخریب بزخی از قسمتهای مسجد شده است که کم کم به تعداد این تخریبها اضافه می شود . به تعدادی از این عکسها نگاه کنید !

آینده چه خواهد شد ؟  و این در حال است که مسجد عبادتگاه مسلمانان در حال تخریب توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها می باشد  و برخی از سران کشورهای اسلامی با کشورهای مذدور همکاری می کنند و با  شیعیان در کشور خود و کشور های هم مرز اعلام جنگ و خونریزی می نمایید



2-جماعت نگهبانان هیکلاین جمعیت متشکل از چهار سازمان افراطی است . در سال 1983 توسط خاخام یسرائیل اریل ، موشه نیمان
و مایکل بن حورین در منطقه یهودی نشین قدس تاسیس شد. رهبران این سازمان معتقدند برای احیای معبد حضرت سلیمان (ع) یا همان هیکل نباید منتظر معجزه بود بلکه باید دست به کار شد و مقدمات لازم را که همان تخریب مسجدالاقصی است فراهم نمود. این سازمان از سوی حکومت اسراییل، برخی سازمانهای ملی صهیونیستی و جمعیت های بنیادگرای مسیحی حمایت می شود.
3- به سوی جبل حامورسازمانی دانشگاهی است که در واقع در زمینه ساخت هیکل نظریه پرداری می کند. اعضای این جماعت از ساکنان مستعمره یتسهار مثل خاخام یتسحاق شابیرا، دودی دودا کیویچ ، وشای داوییم و یوسی بلای هستند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چنددرصد راجع فراماسونری اطلاع داشتید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 6,262
  • بازدید کلی : 137,468