loading...
ضدماسون
admin بازدید : 375 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)

برگردان موسیقی های شیطانی

رابطه موسیقی با ریاضی رابطه بسیار تنگاتنگی هست. پس میشه با موسیقی هم معادله نوشت! اگر بعضی آهنگ ها رو برعکس کنیم، معادله حل میشه، یعنی یک شعر نو میشنویم که عمدتا" تبلیغ شیطان هست. گروههای شیطان پرستی و فراماسونری با استفاده از این علم، پیامهای خودشون رو در دل موسیقی پنهان میکنند. برای آزمایش ابتدا فایلهای زیر را دانلود کنید. در این مرحله شما یک موسیقی معمولی میشنوید. با استفاده از یک نرم افزار که بتواند موسیقی را reverse کند، فایل را برعکس کنید و خودتان امتحان کنید که چه میشنوید! اگر فعلا به همچین نرم افزاری دسترسی ندار ید اشکال ندارد، در ادامه ی فایل برعکس آهنگ هم وجود دارد که میتوانید بشنوید!!!

نمونه اول

.....درادامه مطلب مشاهده کنید

اصل :

نگو یه روز میری و پیشم نمیای دیگه

اگه اگه مث قدیما منو نخوای دیگه

اما باز به یاد تو گریونه دلم دیگه

دیگه بعد تو عاشق نمیشم

نگو یه روز میری و پیشم نمیای دیگه

اگه اگه مث قدیما منو نخوای دیگه

اما باز به یاد تو گریونه دلم دیگه

دیگه بعد تو عاشق نمیشم

عاشق نمیشم...

 

برگردان :

هرچی نوشتم

هرچی نوشتم

با صدا بگین

بگین اونور [...] با صدای تو اومد

بگین آخرالزمونی که (تو)‌ قصه میگن اینه

بگین دین مسیحایی این تو نیومد

هرچی نوشتم

هرچی نوشتم

با صدا بگین

بگین اونور [...] با صدای تو اومد

بگین آخرالزمونی که (تو)‌ قصه میگن اینه

بگین دین مسیحایی این تو نیومد

 

کد:
http://pezeshkcenter.persiangig.ir/interuniversal/2.mp3

نمونه دوم

اصل :

مگه جردن چی داره،

میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

آخ، پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره

میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

پسر دخترا، پسر دخترا، مگه جردن چی داره

میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

میگن تو هر دقیقه اش، دل میشه تیکه پاره

 

برگردان :

الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

ملودیش دندان شکن، عادت کن به غاصب،

عادت کن به غاصب

الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

ملودیش دندان شکن، عادت کن به غاصب،

عادت کن به غاصب

الله نگید، بشین بریم، یا حبیب، الله، هو نگین

ملودیش دندان شکن


کد:
http://pezeshkcenter.persiangig.ir/interuniversal/3.mp3

نمونه سوم

اصل :

طلسم شهرو وا کرد

سیندرلا عروس شد، قصه ما تموم شد

سیندرلا عروس شد، قصه ما تموم شد

سیندرلا عروس شد

سیندرلا، سیندرلا، سیندرلا

 

برگردان :

من ابلیس، من ابلیس، من ابلیس

پشت حلقه بنویس، همه شو از غم بنویس

پشت حلقه بنویس، همه شو از غم بنویس

پشت حلقه بنویس، [...] و اشک صله


کد:
http://pezeshkcenter.persiangig.ir/interuniversal/4.mp3

 

اصل :

حالم بده، حالم بده،‌ آدم بده نگو به من عاشق شدن نیومده

آدم بده،‌ حالم بده، آدم بده،‌ نگو عاشق شدن به من نیومده

آدم بده،‌ آدم بده،‌حالم بده، حالم بده ...



برگردان :

اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله، اعدم روی همه ملت عاشق شوق

اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله، اعدم روی همه ملت عاشق شوق

اعدم الله، اعدم الله، اعدم الله....

 

اصل :

بگو مال کی هستی، بگو مال کی هستی



برگردان :

این صلیبه نابوده، این صلیبه نابوده

 

اصل :

به خاطر من بخند تا دوباره بهار شه

عاشق قلعه ی دور اسب طلا سوار شه، اسب طلا سوار شه

به خاطر تو می خونم، یا تو یا هیچ کس دیگه

قدر چشاتو می دونم، یا تو یا هیچ کس دیگه

به خاطر نو می شکنم، یا تو یا هیچ کس دیگه

من از تو دل نمی کنم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

بی تو نفس کم میارم، یا تو یا هیچ کس دیگه

می خوام بگم دیوونه تم، اینو همش دلم می گه

بذار بگم دوست دارم، یا تو یا هیچ کس دیگه



برگردان :

بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم

بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین

بگید به سجده های استاد، فدای سکس ام من و دین

بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه

بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم

بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین

بگید به سجده های استاد، فدای اکس ام من و دین

بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه

بگید به سجده های استاد، برای سود مرگی لازم

بگین ملک شاه هانی، از من امید نگیر مارخین

بگید به سجده های استاد، فدای اکس ام من و دین

بگید به سجده های استاد، برای سود نگین آخه

بگید به سجده های استاد، همش اینه دل و صنم

بگید به سجده های استاد، همش sin بود طلسم آخه (ترجمه : گناه)

بگین به سجده های استاد، من و دین محتاج، شش هفده


بگین به سجده های استاد، [...] طلسم آخه

دلش، راه بس ساده است و سهل

دلش، راه بس ساده است و سهل

هو بگین ناطق شوق، به شوق همه راه اوست

تلخه حملات آخر
 

 

اصل :

بی خیال دنیا



برگردان :

مزد الهی خیط
 

 



پیر و جوون گل می ریزن از نوک پا تا به سرش



برگردان :

شعر دست ماست، ناقوسشم زن، مسیح تو نور نداری

 

اصل :

بزن بریم به سرعت برق و باد، بزن بریم از اینجا

بزن بریم، عشقه و داد و بیداد، بزن بریم از اینجا

بزن بریم باداباد، عشقه و داد و بیداد

بزن بریم از اینجا، بزن بریم از اینجا



برگردان :

آه ای ضمیر غاصب، آه ای ضمیر غاصب

دادی [به] بلاد مشرق، تا باد امید کاذب

کاش ای ضمیر غاصب، دادی [به] بلاد مشرق

میر غاصب

آه این ضمیر غاصب

 

نمونه شماره ۱۰

 

اصل :

دوباره ترس، دوباره شوق پرواز

دوباره من، سر به هوای آواز

نمیشه پنهون بشم، دست دلم رو شده

بزن بریم تا نگی طفلکی ترسو شده



برگردان :

هزار شور سختیش هستیش، میگن ناز میره غاصب

هزار شور ناله به سر

عاشقونه بشینه

نا آگاه به یار و حلقه است

این همه راهو ساخته رفته‌ : پشت راهو، سخته راهو

 

اصل :

بزن بریم که قلبم



برگردان :

همدمش میر غاصب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چنددرصد راجع فراماسونری اطلاع داشتید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 6,696
  • بازدید کلی : 137,902