loading...
ضدماسون
admin بازدید : 345 سه شنبه 09 اسفند 1390 نظرات (0)
  :

بتلفیلد 3 جنگی از ترس جنگ

: حتما بیایید : نقد بازی بتلفیلد 3
داستان بازی
سال ۲۰۱۴، گروهبان دوم «بلک برن» (Blackburn) گروهی پنج نفری را در یک ماموریت در کردستان عراق برای شناسایی، جستجو و در نهایت بازگشتی امن رهبری می‌کند.

: حتما بیایید : نقد بازی بتلفیلد 3
داستان بازی
سال ۲۰۱۴، گروهبان دوم «بلک برن» (Blackburn) گروهی پنج نفری را در یک ماموریت در کردستان عراق برای شناسایی، جستجو و در نهایت بازگشتی امن رهبری می‌کند.
گروه آمریکایی ماموریت دارد تا یک پایگاه تسلیحات شیمیایی احتمالی را شناسایی کند. آخرین مکان شناسایی شده این پایگاه بازاری است که به وسیله یک گروه تروریستی متخاصم به نام «پی ال آر» (PLR) کنترل می‌شود. سپس گروهبان «بلک برن» و گروهش برای دستگیری یک هدف باارزش به نام «البشیر» (Al-Bashir) به سمت «تهران» فرستاده می‌شوند.
هنگام عملیات جستجو در خزانه ای زیر زمینی واقع در یک بانک محلی، گروهبان «بلک‌برن» و گروهش در‌می‌یابند که «پی ال آر» به تجهیزات هسته‌ای قابل حمل روسی دست یافته‌اند و اینکه ۲ دستگاه از این تجهیزات مفقود شده است. در حین انجام ماموریت گروه «بلک برن» درخواستی برای برای پشتیبانی می کند. کاروان نظامی «ام۱ آبرامز» (M1 Abrams) که به وسیله سرجوخه «میلر» هدایت می‌شود، برای کمک به گروه «بلک‌برن» آماده می‌شوند. سرجوخه «میلر» به گروه «بلکبرن» کمک می‌کند تا بوسیله هلی کوپتری از مهلکه بگریزند.
پس از فرار گروه بلک برن به وسیله ی هلی کوپتر، سرجوخه میلر تحت حمله شدید PLR قرار می گیرد و در حالی که منتظر نیروهای کمکی است توسط PLR اسیر می شود. سرجوخه «میلر» بلافاصله به وسیله «سلیمان» و «البشیر» اعدام می‌شود و ویدئوی اعدام وی به وسیله تروریست‌ها تهیه و منتشر می‌شود. پس از آن گروهی به فرماندهی کول که بلک برن، مک تاویش، مونتس و کمپو هم اعضای آن هستند در عملیاتی در تهران البشیر را دستگیر می کنند.
البشیر که هنگام دستگیری در وضعیت وخیمی به سر می برد در آخرین جملات خود اشاره میکند که سلیمان به او خیانت کرده است و قصد دارد روز چهاردهم اکتبر دو سلاح هسته ای مفقود شده را در نیویورک و پاریس منفجر کند. پس از آن گروه فرمانده کول به شمال ایران میروند. جایی که ویلای شخصی به اسم کافاروف در آن قرار دارد. کافاروف دلالی بوده که سلاح های هسته ای را از روسیه دزدیده و آنها را به سلیمان فروخته است و هم اینک آمریکایی ها قصد دارند او را دستگیر کنند. در حین عملیات نیروهای آمریکایی با نیروهای روسیه که آن ها هم برای دستگیری کافاروف اقدام کرده اند درگیر می شوند. در این عملیات کمپو و مک تاویش کشته میشوند.
در حالی که نیروهای آمریکایی برای راه یابی به ویلای کافاروف تلاش میکنند یک تیم سه نفره از نیروهای ویژه Spetsnaz روسیه به رهبری دیما موفق به دستگیری کافاروف می شوند و پس از بازجویی از وی از نقشه سلیمان با خبر می شوند. مدتی بعد بلک برن موفق به ورود به ویلای کافاروف میشود و آنجا با دیما برخورد می کند. دیما داستان ال بشیر را تایید می کند و به بلک برن می گوید که نباید بگذارد که او توسط آمریکایی ها دستگیر شود زیرا پای نجات میلیون ها آدم در پیش است. (زیرا دیما قصد دارد که به وسیله تیمش جلوی وقوع انفجار هسته ای را در پاریس بگیرد.) برای فرار دیما بلک برن مجبور میشود به فرمانده کول شلیک کند که همین واقعه باعث میشود توسط CIA دستگیر شود.
در طول بازجویی CIA از بلک برن، دیما و گروهش به پاریس می روند تا جلوی وقوع انفجار هسته ای را بگیرند اما موفق نمی شوند. این در حالی است که بازجوهای CIA حرف های بلک برن را مبنی بر دخالت سلیمان در اعمال تروریستی باور نمی کنند زیرا سلیمان خود یک جاسوس CIA بوده که در تمام این سال ها به ال بشیر نزدیک می شده است. بازجوها عقیده دارند که روس ها قصد انجام این عملیات را دارند و دیما، بلک برن را گول زده است. بلک برن که دیگر راهی برایش نمانده به کمک مونتس که همراه او توسط CIA دستگیر شده از محل بازجویی فرار می کند و خود را به سلیمان می رساند تا جلوی انفجار را بگیرد. بالاخره پس از درگیری های فراوان سلیمان توسط بلک برن کشته می شود و بلک برن سلاحی را که قرار است در نیویورک منفجر شود در اختیار می گیرد.
 
این هم متن و عکسی که برادرمون morteza_ml تدارک دیدن :

به گزارش کانو امام حسین ، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در جدیدترین شماره از سری بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) کشور ایران و شهر تهران را تبدیل به صحنه جنگ کرده است و مردم ایران كه از ساخت این بازی خشمگینند، در اقدامی خودجوش به تحریم این بازی روی آورده اند.


[تصویر: 103946_182.jpg]
در این بازی نیروهای آمریکایی که همیشه نقش حامیان صلح و ثبات و حقوق بشر را در فیلم‌ها و بازی‌ها دارند، این بار به خود جرات داده و به جنگ با مردم ایران روی آورده‌اند. این بازی یک بازی تیراندازی اول شخص است و اگر یك ایرانی این بازی را انجام دهد، معنی آن این است كه در فضای مجازی اسلحه به دست گرفته و به همراه آمریكایی ها علیه میهن خود و برادران هموطنش می جنگد!


[تصویر: 103945_472.jpg]
میدان نبرد 3(Battlefield 3) در سایت های خارجی عرضه شده است و معمولاً متعاقباً انتظار می رفت این بازی در فروشگاه ها و سایت های داخلی بازی عرضه شود. امّا نکته ی جالب ماجرا این است که هیچکدام از این فروشگاه ها این بازی را عرضه نکرده است.
ابتدا از یکی فروشگاه ها شنیدیم که خرید و فروش این بازی مجازات 3 ماه زندان دارد(!) که بیشتر به شایعه می­مانست. فروشگاه دیگری که به فروش بازی می پرداخت دلیل عرضه نکردن این بازی را عِرق ملّی بیان کرد صحبت های متصدی آن فروشگاه به نوعی جالب بود. او اینگونه بیان کرد:«با حکومت و مسئولین کاری ندارم، حمله به ایران غیر قابل قبول است.» سایت دیگری هم که به نوعی پخش کننده ی اصلی بازی ها محسوب می­شود، در قسمت نخست سایتِ خود نوشت، "B.A.T.T.L.E.F.I.E.L.D.3 را عرضه نخواهد کرد ، لطفا سوال نفرمایید" و در ادامه لیست فروشگاه هایی که این بازی را عرضه نخواهند کرد به انضمام جمله ی "شما هم به ما بپیوندید" آورده است.
این کارِ سایت ها و فروشگاه های عرضه بازی در تحریم این بازی قابل تقدیر است باشد که مجلات این حوزه هم از نقد این بازی خودداری کنند.

[تصویر: 103944_113.jpg]

[تصویر: 4e32a7132412.jpg?9d7bd4]
[تصویر: 66a18ce7d712.jpg?9d7bd4]
[تصویر: a5e3d0bbfd12.jpg?9d7bd4]
[تصویر: aeed456a08f311e5524b55989b1e1661.jpe?9d7bd4]
[تصویر: 655bb885596bfb251b4207118e9c88bd.jpe?9d7bd4]
[تصویر: 61bd58bd37a459ee7a45c4357b71c85e.jpe?9d7bd4]
[تصویر: 37e629d97c5cfe4f722224fa122071b9.jpe?9d7bd4]
[تصویر: 0cee7869842a34d2b9fced665fcbd7be.jpe?9d7bd4]
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چنددرصد راجع فراماسونری اطلاع داشتید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 6,269
  • بازدید کلی : 137,475